معصومه حسنی خونسار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین (ع)، به‌ویژه امام رضا (ع) و افزوده شدن منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی (ع)به عنوان بخش ویژه دهمین دوره، همزمان با ایام فرخنده دهه‌کرامت، برگزار می‌شود.

حسنی خونسار ادامه داد: دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی باوجود تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، نخستین گام‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و در این فراخوان، ۱۲ کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است.

این مسوول ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در بخش الکترونیک به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانیwww.samakpl.ir   و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد، در بخش مکتوب به محض بازگشایی کتابخانه های عمومی آماده پذیرایی به صورت حضوری برای معرفی و فراهم کردن شرایط حضور در این جشنواره خواهند بود.

وی افزود: از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در دو سطح «ملی» و «شهرستانی» با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل خواهد شد.

حسنی خونسار در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص منابع و روش شرکت در مسابقه دهمین جشنواره رضوی می توانند به سایت www.kermanshah.iranpl.ir و برای دانلود منابع مسابقه به سایت سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی www.samakpl.ir  و یا سایت جشنواره رضوی www.razavi.iranpl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.