سرهنگ «محمد حیدری» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش‌بینی ما این است که هم‌وطنان و هم‌استانی‌ها همچنان به توصیه‌ها و هشدارهای مسوُولان برای کاهش سفرهای غیرضروری ادامه دهند و روند کاهشی ترددهای جاده‌ای در روزهای آینده هم ادامه پیدا کند.

او به همه رانندگان کرمانشاهی توصیه کرد که سفرهای عادی را لغو کنند و حضور در جاده‌ها را به حداقل ممکن برسانند تا احتمال انتشار ویروس کرونا روز به روز کمتر شود.

به گفته سرهنگ حیدری، هم اکنون در ورودی های شهرهای استان، تیم‌های امدادی با کمک نیروهای پلیس در حال تب‌سنجی مسافران و شناسایی افراد مشکوک به کرونا هستند.

کاهش 20 درصدی مسافرت های بین شهری در استان در حالی است که سفرهای درون‌شهری افزایش پیدا کرده است.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه "با وجود شیوع بیماری کرونا در کرمانشاه و لزوم حضور در منزل برای پیشگیری از گسترش بیشتر این بیماری، متاسفانه ترددهای شهری کاهش محسوس و قابل ملاحظه‌ای نداشته است."

سرهنگ فضل‌الله شیری روز پنجشنبه به ایرنا گفت: آنچه که اکنون اکثر خیابان‌های شهر کرمانشاه نشان می‌دهد حاکی از تردد عادی بسیاری از مردم به صورت سواره و پیاده است.

در پی شیوع ویروس کرونا در استان کرمانشاه پزشکان و مسئولان ارشد استان کرمانشاه از شهروندان خواسته‌اند که برای کمک به مهار این ویروس خطرناک، جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

۹۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که تاکنون آزمایش‌ کرونا ۵۹ بیمار مثبت اعلام شده و هفت نفر از آنان فوت کرده‌اند.

آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفند

رییس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از اجرای طرح انتظامی- ترافیکی نوروز از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۶ فروردین ۹۹ خبر داد و عنوان کرد: نیروهای پلیس راه در این مدت حضور خود را در جاده‌ها بیشتر می کنند و با حداکثر توان و امکانات موجود برای ایجاد یک تردد امن و روان تلاش خواهند کرد.

او از حضور بیشتر تیم‌های محسوس و نامحسوس در جاده‌ها و هماهنگی پلیس با همه دستگاه های خدمات رسان استان نیز خبر داد.

با توجه به احتمال وقوع بارش های سیل آسا در اواخر اسفند و اوایل فروردین سال آینده، سرهنگ حیدری گفت: پلیس راه آمادگی لازم را برای مدیریت هرگونه مشکل احتمالی دارد.

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.