محبت جمالی نیا روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار سرپل ذهاب گفت: به منظور مقابله با سرایت ویروس کرونا، باشگاه ها و اماکن ورزشی که محل تجمع ورزشکاران است تا بعداز عبور از بحران تعطیل شده است و رعایت نکات بهداشتی در اغذیه فروشی ها و نانوایی ها هر روز بازرسی و نظارت می شود.

وی اظهارداشت: همچنین با واحدهایی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند بدون هیچ گونه اغماض و چشم و پوشی برخورد قاطعانه صورت گرفته و پلمب می شوند.

فرماندار سرپل ذهاب، همچنین بر رعایت بهداشت از سوی نانوایی ها و عدم استفاده از پول نقد و استفاده از کارتخوان برای استفاده مردم تاکید کرد.

وی از توزیع اقلام اساسی مردم به صورت عادلانه و با قیمت تعادلی بین مردم خبرداد.

جمالی نیا گفت: شیوع بیماری از هرنقطه ای ممکن است اتفاق بیفتد از این رو باید همه مسوولان و مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند و به خصوص مردم از ترددهای غیرضروری در بیرون از منزل خودداری کنند.

رعایت نکات بهداشتی در حین سوختگیری خودروها، ضدعفونی و شست و شوی خیابان ها و معابر و مکان های عمومی، استفاده از دستکش و ماسک برای پرسنل شهرداری، کنترل و تب سنجی در ورودی های شهر و جمع آوری کانکس های کارگری و مجردی از دیگر اقدام های لازم برای مقابله با ویروس کرونا است که جمالی نیا خواستار انجام آن در سرپل ذهاب شد.

وی گفت: هیچ مشاور املاکی حق عقد قرارداد برای سکونت افراد غیربومی در شهرستان سرپل ذهاب را ندارد و در صورت مشاهده با عاملان برخورد قاطع می شود.

طبق آخرین اعلام سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در کرمانشاه هم کنون ۷۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و آزمایش ۲۷ بیمار مثبت اعلام شده و سه نفر نیز فوت کرده است.

دکتر محمدابراهیم شکیبا عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۳۳۱ نفر بیمار مشکوک به کوئید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که ۲۵۴ نفر از آنان ترخیص شده اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.