سرهنگ «حسین براری» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از وقوع چندین فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو و شکایت مردم، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا ماموران کلانتری بعثت با انجام تحقیقات گسترده و گشت های هدفمند در نقاط خلوت و تاریک موفق به دستگیری فردی شدند که در حال سرقت قطعات یک دستگاه خودروی سواری بود.

سرهنگ براری تصریح کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی هایی ابتدایی ارتباط خود را با سرقت های اخیر را کتمان کرد اما در نهایت لب به اعتراف گشود و عنوان کرد تاکنون مرتکب ۳۰ فقره سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این سارق حرفه ای در بازجویی های تکمیلی عنوان کرد تاکنون ۲ فقره سرقت خودروی پراید و ۲۸ فقره سرقت قطعات و محتویات انواع خودروها را مرتکب شده است.

وی گفت: طبق اعترافات این سارق، بیشتر سرقت های انجام شده وی مربوط به باطری و ضبط خودرو بوده است.

سرهنگ براری تصریح کرد: بیشتر خودروهایی که وسایل و تجهیزات ایمنی مناسب نداشتند و راننده فراموش می کرده که درب آن را قفل و یا شیشه ها را کامل ببندد مورد سرقت قرار می گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.