امیر شاه آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس مصوبات قرارگاه پیشگیری از کرونا در شهرستان هرسین و طی بازرسی تذکرات لازم به چندین واحد غذایی داده شده است.
فرماندار هرسین تصریح کرد: بازرسی از خبازی ها و واحدهای صنفی مختلف بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.
شاه آبادی همچنین ادامه داد: طی هفته گذشته و هفته جاری بااستفاده از فضای رسانه ای شهرستان و بصورت کتبی پیام ها و هشدارهای لازم به خبازی ها، تالارهای پذیرایی، رستوران ها و متصدیان مشاغل عمومی اطلاع رسانی شده است.
شاه آبادی در بخش دیگری از سخنانش با تشریح مصوبات قرارگاه پیشگیری از کرونا شهرستان هرسین خواستار توجه ویژه مردم به هشدارهای مراجع رسمی و ماندن در خانه ها شد.
او گفت: تب سنجی و ایجاد گیت در مبادی ورودی شهرستان هرسین، انتشار پیام های هشدار دهنده در فضای مجازی، نصب بیلبورد و توزیع تراکت و گندزدایی در شهرهای هرسین و بیستون، گندزدایی در ادارات، اختصاص سه کانال خبری در راستای اطلاع رسانی های اخبار مربوط به کرونا، بازدید از داروخانه‌ها و مطب ها، آموزش نحوه گندزدایی استاندارد به رابطان بهداشتی ادارات، گندزدایی پایانه ها و وسایل حمل و نقل عمومی، پلمب قهوه خانه ها و قلیان سراها از جمله مصوبات و اقدامات قرارگاه پیشگیری از کرونا در هرسین بوده است.
از دیگر مصوباتی که فرماندار هرسین بر اجرای آن تاکید کرده، می‌توان به پلمب و برخورد قانونی با خبازی ها و تالارهای پذیرایی به علت رابطه مستقیم با سلامت مردم و ایجاد تجمعات اشاره کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.