محمدابراهیم الهی تبار عصر شنبه در نشست ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در سرسرای تدبیر استانداری گفت: شهرداری با همکاری ارتش، سپاه و نیروی انتظامی محله های پرجمعیت، کم برخوردار و بازارچه های حاشیه نشین را در اولویت ضدعفونی قرار دهند.

او همچنین تاکید کرد: نیروهای هلال احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در فرودگاه، پایانه ها و راه آهن حضور فعال داشته باشند و تست های تب سنجی را به عنوان بخشی از اقدامات پیشگیرانه انجام دهند. 

او در ادامه از شرکت های آبفا شهری و روستایی خواست با جدیت موضوع قطعی آب برخی محله ها و روستاها را پیگیری نمایند و با توجه به نیاز مردم به رعایت بهداشت فردی و انجام توصیه های بهداشتی مشکل مردم را رفع کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: شهرداری در انجام عملیات ضدعفونی محله ها و اماکن عمومی  با نظارت ناظر تخصصی مرکز بهداشت اقدام نماید.

الهی تبار همچنین افزود: نانوایی ها ساماندهی شود و برای اخذ وجه حتماً نیروی جداگانه حضور داشته باشد. 

او یادآور شد که برای فروشگاه های زنجیره ای تمهیداتی اندیشیده شود و موضوع رعایت اصول بهداشتی در این مراکز مورد توجه قرار بگیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان تا ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۰ اسفند فقط سه نفر است و پاسخ بقیه تست‌ها منفی بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.