«علی چاله چاله» پنجشنبه به ایرنا افزود: بدهکاران تسهیلات بانکی بخش کشاورزی به منظور بهره‌مندی از قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی تا پایان اسفندماه فرصت دارند تا با مراجعه به بانک از مزایای این قانون بهره‌ مند شوند.

وی افزود: به منظور حمایت از رونق تولید و تسهیل تسویه بدهی ریالی غیرجاری تولیدکنندگان به بانک‌ها و موسسات اعتباری، چنانچه تسهیلات گیرندگانی که تمام یا بخشی از بدهی سررسیدشده خود را تا پایان سال ۹۷ پرداخت نکرده اند و قصد دارند بدهی غیرجاری خود را نقدا تسویه کنند، می توانند به بانک عامل مراجعه و درخواست استفاده از قانون فوق را اعلام کنند.

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خاطرنشان کرد: سقف مجاز برخورداری از مزایای این قانون برای هر شخص حقیقی پنج میلیارد ریال و حقوقی غیردولتی ۲۰ میلیارد ریال تعیین شده است.

استان کرمانشاه با بیش از ۹۵۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و تولید سالانه چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی، دامی و باغی یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است به طوریکه اکنون پنج درصد محصولات کشاورزی کشور در این استان تولید می‌شود.

در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه اکنون حدود ۱۲۵ هزار بهره بردار در بخش کشاورزی مشغول فعالیت هستند.

چهار میلیون و ۶۵۰ واحد دامی و بیش از یک هزار و ۳۳۳ واحد دامپروری صنعتی شامل ۷۰۰ واحد مرغداری گوشتی صنعتی، ۱۷۶ واحد گاوداری شیری، ۱۸۱ واحد پرواربندی گوساله و ۲۱۹ واحد پرواربندی بره اکنون در استان فعال است.

همچنین در این استان ۲۵ واحد مرغداری تخمگذار، ۱۳ واحد پرورش بوقلمون صنعتی، ۹ واحد مرغ مادر گوشتی، چهار واحد جوجه کشی، ۲ واحد مرکز پرندگان زینتی، پنج واحد پرورش شترمرغ و بیش از ۳۰۹ هزار کلنی زنبور عسل و سایر واحدهای بخش روستایی و عشایری وجود دارد.

سال گذشته بیش از ۴۵۱ هزار تن انواع محصولات دامی شامل ۳۳۶ هزار تن شیرخام، ۳۶ هزار و ۳۰۰ تن گوشت قرمز، ۶۳ هزار و ۸۰۰ تن گوشت طیور، ۱۱ هزار و ۱۰۰ تن تخم مرغ و چهار هزار و ۸۳ تن عسل تولید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.