پژمان امجدیان روز چهارشنبه در نشست با معتمدین این شهرستان افزود: انتخابات امری انسجام پذیر و وحدت بخش است که مشارکت حداکثری مردم در این عرصه هم در بعد داخلی و هم در بعد بین المللی برای کشور بسیار مهم و حیاتی است.

وی تصریح کرد: بخش عمده ای از اقتدار امروز ایران اسلامی نشات گرفته از مردمی بودن انقلاب و برگزاری همین انتخابات ها است.

معاون فرماندار روانسر با بیان اینکه افراد تایید صلاحیت شده مورد تایید و وثوق نظام هستند، ادامه داد: این مردم هستند که باید با انتخابی اصلح سرنوشت خودشان و کشورشان را رقم بزنند.

امجدیان با تاکید بر اینکه معتمدین با توجه به نفوذی که دارند مردم را به حضور گسترده تر در انتخابات ترغیب نمایند اضافه کرد: انتخابات برای نظام، نقطه قوت است اما دشمنان برای تبدیل این نقطه قوت به ضعف تلاش می کنند و باید هوشیار باشیم.

وی گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا و همدستانش از همه لحاظ کشور را تحت فشار قرار داده است اما شرکت پرشور مردم در انتخابات هم موجبات دلگرمی و تلاش بیشتر مسوولین کشور را به دنبال خواهد داشت و هم موجب یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی می شود.

وی اظهار داشت: دغدغه مجموعه فرمانداری، هیات های اجرایی و نظارت و دیگر عوامل انتخابات صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم است.

 در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که دوم اسفند ماه سالجاری برگزار می‌شود، شهرستان روانسر ستاد فرعی حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات است.

حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی است که دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.