به گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، در پی انتشار کلیپ های مختلف از یک فقره سرقت مسلحانه و نیز یک مورد تیراندازی در یکی از شهرک‌های کرمانشاه در فضای مجازی، «فریبرز نجفی مهر» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اظهار تاسف از وقایع رخ داده در چند روز اخیر، از اینکه برخی شهروندان بی محابا و بدون توجه به تبعات چنین تصویرسازی از استان، اقدام به بازنشر این گونه کلیپ ها می نمایند ابراز نگرانی کرد.

وی ادامه داد: هر چند که این‌گونه رویدادهای ناهنجار اجتماعی باید مورد رصد و پردازش صاحب نظران، نخبگان و دانشگاهیان قرار گیرد و متولیان امر برای پیشگیری از تکرار آنها برنامه های کاربردی و خاصی ارایه دهند، اما نباید طوری جلوه دهیم که این اتفاقات هر روز در این دیار تکرار می شود و مردم کرمانشاه چنین خوی و منشی دارند .

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه اظهارداشت: در شرایطی که سرمایه گذاران خارجی، اقبال خوبی برای حضور در این استان از خود نشان داده اند و برنامه های بسیار موثری از جمله کرمانشاه ۲۰۲۰ و کرمانشاه پایتخت بین المللی نوروزی در حوزه فرهنگی، اجتماعی در حال رخ دادن است.

نجفی مهر تاکید کرد: نباید شهر کرمانشاه را بعنوان شهری خشن و ناامن معرفی نماییم در حالی که مردم این دیار از دیرباز تاکنون بعنوان مردمی مهربان، مهمان نواز و دارای منش جوانمردی زبانزد بوده اند.

وی گفت: بنظر می رسد که نیاز باشد دستگاه قضایی و انتظامی و یا سایر متولیان، سازوکار مناسبی برای نظارت بر نحوه استفاده از دوربین های مداربسته تبیین نمایند و این گونه نباشد که هر فردی اجازه داشته باشد تصاویر ضبط شده در دوربین های مداربسته را در فضای عمومی منتشر کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.