ماموستا ملامحمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد امام شافعی کرمانشاه، قدرشناسی مردم نسبت به امام و شهیدان انقلاب را بزرگ شمردن این روزها دانست و افزود: شرکت مردم در آیین های دهه فجر و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن نشانگر وفاداری به امام (ره) و شهیدان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: فراهم کردن زمینه مشارکت وسیع مردم در این انتخابات و برگزیدن بهترین افراد برای قرار گرفتن در مقام قانون‌گذاری می تواند مجلسی قدرتمند را کارسازی کند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های خود به مبحث سنت ابتلا و امتحان الهی پرداخت و گفت: یکی از سنت‌های الهی که در قرآن کریم بر آن تأکید بسیار شده، امتحان و آزمایش است.

ماموستا محمدی افزود: قرآن از این سنت گاه به «ابتلا» تعبیر کرده و در مواردی با عنوان «امتحان» از آن یاد کرده است و همه انسان‌ها در طول حیات خویش با وسایل مختلفی مورد امتحان و آزمایش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: خداوند می‌خواهد با آزمایش از انسان‌ها، استعدادهای درونی آن‌ها را شکوفا و بارور سازد.

خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: امتحان موجب می‌شود انسان شایستگی‌های رشد و کمال خود را نشان دهد و شخصیت خود را خالص‌تر گرداند و به نقاط ضعف خود بیشتر پی ببرد.

ماموستا محمدی همچنین با ذکر این نکته که بیماری کرونا به مرزهای ما نزدیک شده از نمازگزاران خواست تا با رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل های مراقبتی به ویژه خودداری کردن از دست دادن و روبوسی و توجه به شستن مکرر دستها برای کنترل این بیماری مراقب خود، ‌خانواده و جامعه باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.