تیم های زاگرس و ذوب آهن در حالی به مصاف یکدیگر می روند که هر دوی آنها به دنبال پیروزی و کسب امتیاز کامل این دیدار هستند تا بتوانند وضعیت بهتری را برای خود رقم بزنند.

از یک سو تیم ذوب آهن با ۲ مسابقه کمتر نسبت به سایر تیم ها نیم نگاهی به صدرنشینی نیز دارد و تیم زاگرس هم برای راحت شدن خیالش برای صعود به مرحله دوم باید دست پر از این دیدار خانگی خارج شود.

پیروزی زاگرس در این دیدار حساس می تواند باعث صعود یک پله ای آنها در جدول شده و آنها را به رده سوم جدول و در همسایگی تیم اصفهانی قرار دهد.

برای برد به مصاف ذوب آهن خواهیم رفت

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب در آستانه دیدار حساس این تیم برابر ذوب آهن اصفهان گفت: تنها برای برد به مصاف ذوب آهن خواهیم رفت و به چیزی جز امتیازات کامل این دیدار فکر نمی کنیم.

سجاد اعظم با بیان اینکه در طول حدود یک ماه اخیر تمرینات زاگرس به صورت منظم دنبال شده است، افزود: بازیکنان تیم وضعیت آمادگی قابل قبولی دارند و با همه قوا به مصاف نماینده اصفهان می رویم.

وی خاطرنشان کرد: دیدار برابر ذوب آهن از حساسیت خاصی برای تیم زاگرس برخوردار است و پیروزی در این مسابقه علاوه بر آنکه تا حد زیادی صعود ما را دور دوم قطعی خواهد کرد می تواند در کسب جایگاهی مناسب هم برای تیم ما اثرگذار باشد.

اعظم در پایان از هواداران تیم زاگرس دعوت کرد تا با حضور در سالن مسابقه مثل همیشه یار و یاور تیم بوده و زمینه پیروزی نماینده هندبال استان را فراهم کنند.

دیدار تیم های هندبال زاگرس و ذوب آهن از ساعت ۱۶ فردا ( جمعه - ۱۱ بهمن) در اسلام آبادغرب برگزار می شود.

نماینده اسلام آبادغرب از هشت مسابقه خود صاحب هشت امتیاز و در مکان چهارم جدول رده بندی گروه اول قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.