آیت الله "امان نریمانی" روز چهارشنبه در معیت فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید "ایرج جواهری" اظهار داشت: جمهوری اسلامی خیلی زودتر از آنچه که خود آمریکایی‌ها نیز فکرش را می‌کردند انتقام خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرفته و درس بزرگی به آمریکایی‌ها و متحدانش دادند.

وی با اشاره به اینکه عین الاسد یکی از ۲ پایگاه مهم نظامی آمریکا در خاورمیانه است، گفت: نیروهای آمریکایی حتی موفق به ردگیری یکی از موشک‌های ما نیز نشدند تا پوچ بودن ادعاهایشان بار دیگر ثابت شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: پس از اقدام تروریستی آمریکا و شهادت سپهبد سلیمانی از ترس انتقام کشورمان همه نیروهای آمریکا در منطقه به حالت آماده‌باش درآمدند اما بازهم جمهوری اسلامی در کوتاه‌ترین فرصت انتقام خون این سردار سرافراز را گرفت.

آیت الله نریمانی گفت: تقدیر اینگونه بود که جمهوری اسلامی پیش از خاکسپاری شهید حاج قاسم سلیمانی انتقام خون پاک ایشان را که بی‌گناه بر زمین ریخت بگیرد و درس بزرگی به دشمنان انقلاب دهد.

پلیس حافظ راستین اقتدار و امنیت کشور است 

وی در ادامه سخنان خود، پلیس را حافظ راستین اقتدار و امنیت کشور دانست و گفت: ماموران نیروی انتظامی مجاهدانه و مخلصانه در راه حفظ ارزش‌ها بدون هیچ چشمداشتی تلاش می کنند.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ماموریت‌های مختلف، حساسیت پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و بسیاری موضوعات دیگر باعث شده تا درهای شهادت همواره به روی کارکنان خدوم و بی ادعای نیروی انتظامی باز باشد.

آیت الله نریمانی افزود: شهادت از بهترین سرانجام‌ها و آرزوی همه اولیا و اوصیا و مقربان درگاه الهی بوده است و جز عده‌ای برگزیده نصیب کسی دیگر نمی‌شود.

وی تصریح کرد: سرگرد شهید ایرج جواهری جزو همین مقربان و خاصان درگاه الهی بود که پس از سال‌ها خدمت صادقانه در لباس مقدس نیروی انتظامی خداوند بهترین سرانجام‌ها را نصیب ایشان کرد.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری یادآوری کرد: شهید جواهری برای حفظ یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب که امنیت است جان پاک خود را فدا کرد و لباس زیبای شهادت را پوشید تا مخلان نظم و امنیت نتوانند خدشه ای وارد کنند.

آیت‌الله نریمانی خاطرنشان کرد: باید شهادت سرگرد جواهری مامور شجاع کلانتری الهیه را تبریک و تسلیت گفت، تبریک به خود این شهید که عزت دنیا و آخرت را کسب کرد و تسلیت به خود ما که چنین مامور شجاعی را از دست دادیم.

وی در پایان تاکید کرد: این اقتدار و صلابت در وجود همه کارکنان نیروی انتظامی هست و همواره در صحنه های مختلف شاهد آن بوده ایم، گواه آن نیز امنیت بسیار مطلوبی است که در جامعه شاهد آن هستیم.

در این دیدار با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید جواهری که روز ۲۵ آبان و در جریان اغتشاشات به درجه رفیع شهادت نائل آمد تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.