هوشنگ بازوند روز دوشنبه در جلسه بررسی وضعیت شیلات شهدای قصرشیرین باحضور جمعی از بهره‌برداران و دستگاه‌های اجرایی ذیربط، افزود: ما اکنون تحت تحریم هستیم و وضعیت اقتصادی مطلوب نیست و تنها راه رونق تولید، کمک به گره‌گشایی است از این رو باید راهکاری پیدا کنیم که فشار بر روی تولیدکننده کم شود.

او اظهار داشت: هیچ دستگاهی حق ندارد بابت بدهی یک واحد تولید کننده خدمات آن را قطع کند و باید در ستاد تسهیل مطرح و پیگیری شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: طبق تاکید رهبر معظم انقلاب و دولت باید کمک به رونق تولید داشته باشیم.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب باید نسبت به نصب انشعاب کنتور برای مزارع پرورش شیلات به صورت جداگانه و محاسبه حق‌آبه به صورت خانگی اقدام کند.

وی اضافه کرد: مدیران در پرداخت حق‌آبه باید برای تولیدکننده همیشه پایین‌ترین سقف را در نظر بگیرند.

مجتمع شیلات شهدای قصرشیرین با هشت هزار هکتار وسعت به عنوان سومین مجتمع بزرگ پرورش ماهیان گرمابی کشور حدود یک دهه است که در تولید انواع ماهیان گرمابی و میگوی آب شیرین فعالیت دارد و کرمانشاه را به یکی از استان‌های فعال و پیشرو در تولید ماهیان گرمابی تبدیل کرده است.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه و برخورداری از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق، دارای ۲ بخش مرکزی و سومار است که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.