عیسی منصوری در سی و دومین نشست شورای اشتغال استان کرمانشاه که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تلاش می کنیم به یک چارچوب جدید در نظام اجرایی حوزه اشتغال و کارآفرینی برسیم.

وی افزود: در این چارچوب، اختیار استان ها در تصمیم گیری و تخصیص منابع بیشتر می شود چرا که در ایده ها و برنامه های خوبی در سطح استانها قابل اجراست که باید حمایت شوند.

منصوری یاداوری کرد: برخی طرح ها و پروژه ها در سطح استان ها وجود دارد که در صورت حمایت و تخصیص به موقع تسهیلات می تواند جوانان زیادی را مشغول به کار کند و در کاهش نرخ بیکاری موثر باشد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد اشتغال را نیاز امروز کشور دانست و گفت: راه های زیادی برای تحقق این مهم وجود دارد به شرطی که همه دستگاه ها پای کار باشند و هرکدام وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه نیز طرح های متعددی در حوزه اشتغالزایی وجود دارد که باعث شده مقداری شاهد بهبود وضعیت اشتغال باشیم.

منصوری در پایان گفت: کرمانشاه در حوزه اشتغال روستایی وضعیت خوبی دارد به گونه ای که جزو استان های برتر در این حوزه با ایجاد بیش از پنج هزار شغل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.