آیت‌الله مصطفی علما روز شنبه در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی در سرسرای اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در استان افزود: باید ایام‌الله زنده بماند زیرا همه اینها حکم درس، هشدار و یادآوری برای ما است.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت اسلام و حفظ آن، گفت: از سال ۱۳۴۱ که زمزمه‌های انقلاب اسلامی شنیده شد، کلمه اسلام همواره در سخنان امام راحل جایگاه ویژه‌ای داشت زیرا همین اسلام بسیاری از مشکلات ما را حل کرده و باعث نشاط ما در همه زمینه‌ها می‌شود.

آیت‌الله علما تاکید کرد: قاطبه عظیم مردم ایران همراه با نظام هستند و آرمان‌های انقلاب اسلامی را ارج می‌نهند و در یک جمعیت ۸۴ میلیونی، حضور چند صد هزار که بعضا گول خورده‌اند، راه به جایی نخواهند برد.

ازدواج آسان با توقعات پایین

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین به مناسبت سوم دی روز ملی ثبت احوال در دیدار با مدیرکل و برخی کارکنان ثبت احوال استان کرمانشاه با بیان اینکه هرچه سطح توقعات پایین بیاید، ازدواج راحت می‌شود، گفت: باید به جوانان آموزش دهیم در امور زندگی سخت‌گیر نباشند تا میزان ازدواج جوانان بالا برود.

آیت الله علما افزود: اگر بتوانیم خوب مدیریت کنیم و سطح توقعات و خواسته‌هایمان را پایین آوریم داشتن بیش از یک فرزند هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند.

وی تاکید کرد: باید حواسمان به تبلیغات فرهنگی دشمنان و معاندان نظام باشد که آسایش زندگی را در فرزند کمتر تلقی می‌کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.