هوشنگ بازوند شنبه در نشست ستاد سرمایه‌گذاری استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه از تمامی ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار استفاده می کنیم، خاطرنشان ساخت: متقاضیان باید شیوه انجام کلیه تعهدات و فرآیندهای اجرایی را به صورت شفاف در برنامه زمانبندی مشخص نمایند.

وی در این نشست که به منظور بررسی روند اجرای پروژه احداث کارخانه تولید کاشی و سرامیک شرکت زاگرس ستون آسیا تشکیل شده بود، اظهارداشت: ما به تعهدات خود مشروط به مشخص شدن شیوه ورود منابع مالی و تجهیزات عمل خواهیم کرد و شفافیت در اجرای فعالیت ها، مطالبه و شاخص ارزیابی ما خواهد بود و به همین دلیل در جذب سرمایه گذار فرصت سوزی نخواهیم کرد.

مقام ارشد استان حمایت های صورت گرفته از سرمایه گذاران را یادآور شد و بیان داشت: تولید برای ما بسیار اهمیت دارد اما هرگونه فعالیتی منوط به تأییدیه سازمان سرمایه گذاری خارجی و گمرکات است که تعهدات شرکتها برای ورود منابع مالی و تجهیزات مشخص شود.

بازوند تصریح کرد: در استان کرمانشاه تا از ورود منابع مالی و ورود تجهیزات مطمئن نشویم اجازه فعالیت نخواهیم داد.

وی ضمن تشکر از سرمایه گذاران خارجی در انتخاب استان کرمانشاه، خطاب به مدعوین گفت: کلیه فرآیندها باید واضح و براساس برنامه زمانبندی باشد، در این صورت براساس تفاهم نامه عمل خواهیم کرد و به یقین دغدغه مندی های شما را پاسخ خواهیم داد.

وی در پایان یادآور شد: جذابیت های کرمانشاه و حمایت ویژه تیم مدیریتی استان سبب جذب سرمایه گذاران شده است اما تأکید می کنم برای فعالیت در این استان باید برنامه های عملیاتی مشخص باشد در غیر این صورت زیرساختی در اختیار این سرمایه گذاران قرار نخواهیم داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.