«فریبرز کرمی» دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، با اشاره به بارش برف در روزهای اخیر گفت: باتلاش شبانه روزی پرسنل راهداری اکنون تمام راه های استان باز است و هیچ مشکل تردد وجود ندارد.

وی با اشاره به احتمال یخ زدگی در محورهای منطقه اورامانات اظهارداشت: اکنون در محورهای ماهیدشت به اسلام آباد، اسلام آباد به کرند و حمیل به پل سیمره شاهد پدیده مه گرفتگی هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آماده‌باش زمستانی در جاده‌های استان خبر داد و گفت: ۴۸ راهدارخانه در این ایام فعال است و ۴۳۰ نیروی راهداری در قالب اکیپ‌های مختلف در این راهدارخانه‌ها آماده هستند.

کرمی افزود: ۲۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از جمله ۳۷ دستگاه کامیون نمک‌پاش و برف‌روب، ۶۵ دستگاه برف‌روب، ۴۱ دستگاه نمک‌پاش، چهار دستگاه برف‌خور، ۴۶ دستگاه گریدر، ۲۶ دستگاه بلدوزر و ۲ دستگاه تراکتور برف‌روب در استان فراهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از تامین شن و نمک موردنیاز برای جاده‌ها نیز خبر داد و گفت: نزدیک به ۴۰ هزار تن شن و نمک تامین شده است.

کرمی یادآور شد: بیشترین میزان شن و نمک در نظر گرفته شده با ۶ هزار و ۲۰۰ تن مربوط به شهرستان کرمانشاه است و برای مابقی شهرستان‌ها نیز به نسبت وضعیت راه‌ها ذخیره مناسبی فراهم است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۳ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

استان کرمانشاه دارای بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.