مرادعلی تاتار روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجموع ۴۰ داوطلب نام نویسی کردند.

وی اظهارداشت: از مجموع داوطلبانی که ثبت نام کرده اند ۳۸ تن مرد و ۲ تن زن هستند که از آقایان شرکت کننده نیز سه تن روحانی هستند که ثبت نام یک نفر هنوز تایید نشده است.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: تلاش ما صیانت از آرای مردم و رعایت اصل امانتداری است از این رو برای برگزاری این آزمون بزرگ، قانون سرلوحه کار ما است.

تاتار ادامه داد: انتخابات این دوره از اهمیت خاصی برخوردار است از این رو مردم با حضوری حداکثری بار دیگر اعتقاد و ایمان خود را به جمهوری اسلامی نشان خواهند داد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق، دارای ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان است که اولی هم مرز با بخش حکومت مرکزی و دومی هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.