کوروش محمودیان روز پنجشنبه در جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در گیلانغرب افزود: همه وظیفه داریم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور باحضور حداکثری مردم تلاش کرده و باید سلامت انتخابات را به‌ عنوان یکی از وظایف ذاتی خود تضمین کنیم.

وی اظهارداشت: در برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه، اساس و ملاک، بیطرفی و اجرای قانون با حفظ امانتداری است و همه مجریان و عوامل موظف به پایبندی و تحقق این مهم هستند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب ادامه داد: در انتخاب معتمدین اصل برتوجه به مواد قانون بوده و هیچ گونه نگاهی به گرایش جناحی و... نبوده و تنها معتمدین مردم به معنای واقعی برای این مهم انتخاب و دعوت شده اند.

محمودیان گفت: متعهد هستیم و وظیفه داریم به گونه ای عمل کنیم با همکاری و هم افزایی مناسب هیات های نظارت و بازرسی در چارچوب قانون انتخاباتی مردمی و برازنده نام جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: صبح امروز در اجرای مواد ۳۱ و ۳۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات اعضای هیات اجرایی به منظور انتخاب هشت عضو اصلی و سه عضو علی البدل در محل فرمانداری شهرستان گیلانغرب برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل از بین ۳۰ معتمد دعوت شده انتخاب شدند.

ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس از یکشنبه دهم آذرماه جاری آغاز و تا شانزدهم این ماه ادامه دارد، دوم اسفند ماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.