«مهرداد سالاری» روز پنجشنبه در نشست با «محمدجعفر علیزاده» معاون وزیر راه و شهرسازی در استانداری کرمانشاه افزود: روند ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده اعم از پروژه‌های مسکن مهر و ساخت مناطق مسکونی از روند خوبی برخوردار بوده اما ساخت بیمارستان اسلام‌آبادغرب به هیچ عنوان مناسب نیست و از روند ساخت آن گله‌مند هستیم.

وی اظهار داشت: بیمارستان اسلام‌آباد غرب در زلزله ۲ سال قبل دچار خسارت‌های زیادی شد که اکنون بعد از گذشت ۲ سال از روند ساخت مطلوبی برخوردار نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ساخت و بازسازی این بیمارستان از دغدغه‌های مردم است، تصریح کرد: مراحل ساخت این پروژه مطلوب نیست و ما از این روند گله‌مند هستیم و در این راستا جلسات مختلفی با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزیر داشتیم که امیدواریم این روند سرعت بگیرد و ساخت آن هرچه سریعتر به اتمام برسد.

سالاری اضافه کرد: ما در جلسات شورای فنی استان روند ساخت تمام پروژه‌ها را کنترل و با دقت بر روند ساخت آنها نظارت می‌کنیم و از عوامل ذیربط در ساخت این بیمارستان می‌خواهیم که تلاش های خود را برای اتمام هر چه سریعتر آن بکار گیرند.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.

مسئولان ارشد کرمانشاه گفته اند که همه واحدهای خسارت دیده روستایی و شهری استان را تا پایان سال ۹۸ تکمیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.