فرمانده ناحیه سپاه سرپل ذهاب در این مراسم باگرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، افزود: بسیج ریشه در عاشورا دارد و  امروز با تجربه تر از گذشته و بابصیرت و آینده نگری در گام دوم انقلاب برای تحقق اهداف عالی نظام تلاش می کند.

سرهنگ نوروز اکبری افزود: دشمن امروز عقل سیاسی خود را از دست داده و راهبرد تحریم بی اثر و  قوای نظامی او فرسوده است اتز این رو هرچقدر بیشتر هزینه می کند، کمتر نتیجه می گیرد.

وی اظهار داشت: دشمن امروز دچار سکون شده و این یعنی ناامیدی و نداشتن اراده و نشان می دهد که دشمن در افول است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب گفت: دشمن امروز باتدبیر رهبری انقلاب، آمادگی نیروهای نظامی و بسیجیان و بصیرت و هوشیاری مردم کیلومترها دورتر از انقلاب اسلامی است.

اکبری گفت: ما راهبرد مقاومت را برگزیده ایم و ولایتمداری وبصیرت سرلوحه کارما است.

وی اضافه کرد: دشمن امروز آشفته تراز دیروز است و بسیح امروز موتور پیشران انقلاب است از این رو ما در گام دوم انقلاب به دنبال ایجاد تمدن نوین اسلامی هستیم.

 یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در ادامه با بیان اینکه سرپل ذهاب مرزدارانی باوفا و باسخاوت برای کشور هستند، گفت: بسیج یک راهبرد و تفکر و اندیشه است و متعلق به کس خاصی نیست و متعلق به همه مردم ایران است.

سرهنگ پاسدار مسعود قنبری افزود: بسیج یادگار ماندگار امام راحل است و امروز مایه قوت قلب رهبری و افتخار ملت شریف ایران است.

وی گفت: دشمن امروز باتمام توان خود به میدان آمده و ما باید از درون توانمندی های خودرا بارور کنیم از این رو به عنوان یک نهاد اجتماعی در موضوعات مختلف بعنوان حامی پشت سر مسوُولان هستند.

سرهنگ قنبری عنوان کرد: حساب مردم از ضدانقلاب جداست مردم مطالباتشان باید پیگیری شود ولی با اغتشاش و آشوب و تخریب اموال عمومی قاطعانه برخورد خواهد شد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.