امیدعلی مرآتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه تعداد مشترکین برق استان کرمانشاه ۷۷۰ هزار مشترک است، افزود: تلاش داریم تا پایان سال این میزان را به ۱۰۰ درصد برسانیم تا مشترکین قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.

وی با بیان اینکه با اجرایی شدن این طرح علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست، سالانه از قطع شدن ۱۲ هزار اصله درخت در کشور جلوگیری می شود، تصریح کرد: در استان کرمانشاه سالانه ۳۰۰ میلیون تومان برای کاغذ قبوض مصرفی برق مشترکین هزینه می شود که با حذف قبوض کاغذی از این هزینه جلوگیری می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ادامه داد: هزینه صرفه جویی شده از اجرای این طرح برای خرید نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت و اصلاح شبکه های برق هزینه می شود.

مرآتی اضافه کرد: از محل صرفه جویی هزینه چاپ قبوض کاغذی، در مرحله اول ۲ هزار بسته نوشت افزار که توسط شرکت توانیر تامین شده در بین دانش آموزان استان توزیع شده و در مرحله بعد چهار هزار بسته دیگر توزیع خواهد شد. 

وی با بیان اینکه این طرح از مهر ماه سالجاری در استان کرمانشاه آغاز شده اظهار داشت: در اجرای طرح قبض سبز، مشترکان می توانند با هشت روش هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.