رستگار یوسفی روز سه‌شنبه در نشست اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با تاکید برحل مشکلات این قشر افزود: اگر شرایط برای این گرئه از جامعه مهیا شود در تمامی ابعاد می تواند به توسعه و پیشرفت شهرستان کمک کند.

وی اظهارداشت: باید از ظرفیت خیرین فرهنگی و بخش خصوصی برای کمک به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در جهت اعتلای جامعه بهره گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز با تقدیر از حمایت های فرماندار جوانرود از فعالیت های فرهنگی و هنری گفت: از تمام ظرفیت موجود برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استفاده خواهیم کرد.

بهرام فاضلی افزود: برای حمایت و کمک به انجمن های ادبی، فرهنگی و موسسه های قرآنی شهرستان جوانرود مبلغی به حساب تمام این انجمن ها واریز می شود.

وی با اشاره به درخواست و تاکید فرماندار جوانرود در رابطه با ایجاد خانه سینما و انجمن عکاسان اظهارداشت: تا پایان دهه مبارک فجر خانه سینما جوانرود بهره برداری و دبیرخانه انجمن عکاسان این شهرستان نیز به عنوان مرکز اورامانات راه اندازی می شود.

فاضلی در ادامه به فرهنگ، آداب و ظرفیت های مثبت جوانرود و کرمانشاه اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر باید ظرفیت ها و نکات مثبت شهرستان و استان را برجسته و به سایر هموطنان معرفی کنند چرا که کرمانشاه از استان های با فرهنگ و مهمان نواز است.

در ادامه هر یک از نمایندگان انجمن ها و فعالان فرهنگی هنری شهرستان جوانرود به طرح مسائل و مشکلات پیش روی فعالیتهای فرهنگی و هنری مربوط به خود پرداختند.

راه اندازی خانه سینما تا پایان دهه مباک فجر، کمک مالی به انجمن های ادبی و موسسه های قرآنی، راه اندازی دبیرخانه عکاسان اورامانات به مرکزیت جوانرود، صدوذ مجوز و آغاز فعالیت انجمن نمایش، حمایت از برگزاری جشنواره های انجمن خوشنویسان و برگزاری کنگره خانای قبادی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.