به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: در روزهای اخیر فتنه گران و دشمنان مسلمانان با انتشار ویدیوی تحریف شده دوران هشت سال دفاع مقدس با زیرنویسی کاملا دروغ از سردار قاسم سلیمانی که ما به دنبال امپراطوری دنیا هستیم و نمی گذاریم که تحت سلطه مردمی صحرانشین یعنی مردم عراق باشیم.

وی اظهار داشت: هدف آن ها از این ویدیوی ساختگی ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان و همچنین ایجاد دشمنی بین ۲ ملت برادر ایران و عراق است.

خطیب جمعه قصرشیرین ادامه داد: اربعین بیانگر قدرت ولی امر مسلمانان ما در جهان است و این عشق بلاد مسلمان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی می رساند.

ملکی اضافه کرد: دشمنان می خواهند در مقابل این قدرت قرار بگیرند غافل از اینکه عشق محبان اهل بیت یک اعتقاد قلبی و دینی است و آنها رهبر ما را قائد و مولای خود می دانند و جان خود را فدای دفاع از اسلام می کنند.

او گفت: سردار سلیمانی یک رهبر دینی است و پیام ما به برادران عراقی ما این است اگر ایشان و فرزندان غیور ایران اسلامی در عراق حضور پیدا نمی کردند نامی از عراق و سوریه نبود و حضور در عراق بخاطر اعتقاد دینی بوده است.

 وی در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تلاش تمامی تلاشگران و سبزپوشان انتظامی و هنگ مرزی در برقراری امنیت در مرز و شهرستان قدردانی کرد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.