تورج شیرزادیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: باپیگیری حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه و حمایت مالی مجتمع آموزشی درمانی امام رضا، حواله یک دستگاه ویدیوآندوسکوپ پیشرفته olympus ژاپنی از وزارت بهداشت اخذ و با همکاری هیات امنای صرفه‌جویی ارزی با ارز دولتی وارد استان شده است.

او گفت: این دستگاه با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است که برای اولین بار در غرب کشور در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: همزمان حدود سه سیستم آندوسکوپ دیگر نیز بین مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توزیع می‌شود.

شیرزادیان افزود: باتلاش‌های صورت گرفته جهش بی‌نظیری در ارتقای سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی در استان صورت پذیرفته که منجر به توسعه و ارتقاء شاخص‌های سلامت، رضایت کادر درمان و بیماران خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره برداری رسید. 

این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال می باشد. 

اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان فعال است. 
۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.