محمود روشنی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ما در استان کرمانشاه جوانان لایق و توانمندی در تمام رشته‌های ورزشی داریم، افزود: این بار می‌ خواهیم در رشته دوچرخه‌سواری هم پرچمدار مردم قهرمان‌پرور استان باشیم و جوانان ما این لیاقت و استعداد را دارند.

وی اظهار داشت: امکان خط ارتباطی ورزشی با کشور همسایه و نیز امکان برگزاری تورهای ورزشی و زیارتی و تورنمنت‌های بین‌المللی برای کرمانشاه وجود دارد که با توجه به برشمردن پتانسیل‌های موجود و همچنین نیل به اهداف زیست محیطی و هوای پاک و مقابله با ترافیک فزاینده کرمانشاه، امیدوارم پیشنهاد ذکر شده مورد توجه نمایندگان مردم استان و مدیریت اداره کل ورزش وجوانان قرار گیرد.

رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان کرمانشاه در ادامه اظهار امیدواری کرد با پیگیری‌ها و همت رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان و حمایت‌های فدراسیون بزودی شاهد تهیه زمین و احداث پیست دوچرخه‌سواری استاندارد و در شان دوچرخه‌سواری کرمانشاه باشیم.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه نیز در مورد تهیه و مشخص کردن زمین پیست دوچرخه‌سواری در دهکده المپیک کرمانشاه گفت: اقدامات و مکاتباتی با مسئولان ارشد ورزشی استان انجام شده که این درخواست تهیه زمین در ابتدای راه با مخالفت روبرو شد و مکاتبات هیات استان بلااثر مانده است.

جلال عزیزی اظهار امیدواری کرد با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتلای ورزش دوچرخه‌سواری و همگانی و توجه به اشتغال پایدار در مورد ورزش‌های با ابزار و اشتغالزا در جامعه همچنان این مهم مورد توجه مسئولان ارشد استان قرار گیرد.

وی همچنین در مورد آمار دوچرخه سواران استان نیز گفت: ۱۲۰ نفر ورزشکار بیمه شده در نیمه اول سال جاری داریم که امیدواریم این آمار روند افزایشی داشته باشد.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.