به گزارش خبرنگار ایرنا، از مجموع این دانش آموزان کلاس اولی، ۳۰۰ دانش آموز قصرشیرینی و یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز سرپل ذهابی هستند که امروز با پوشیدن لباس فرم به همراه والدین خود در مدارس و مراکز پیش دبستانی حضور پیدا کردند.

مدیرآموزش و پرورش قصرشیرین در حاشیه برپایی آیین نمادین جشن شکوفه ها در یکی از مدارس این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع ۴۸ باب مدرسه در این شهرستان با ۱۸۰ کلاس درس پذیرای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی است.

کامران آبی افزود: در جریان زلزله آبان سال ۹۶ در مجموع پنج باب مدرسه در قصرشیرین تخریب شد که سه باب شهری و ۲ آموزشگاه روستایی هستند که در روستاها مدارس بهره برداری شده اند.

وی اظهار داشت: از مدارس شهری، ۲ مدرسه تا ۲ هفته دیگر به بهره برداری می رسد و یک مدرسه نیز با پیشرفت بسیار خوبی در دست احداث است.

مدیرآموزش و پرورش قصرشیرین گفت: امسال در سطح شهر و روستاهای این شهرستان هیچ کلاس درسی در کانکس برگزار نمی شود و تمامی دانش آموزان در مدارس مسقف حضور می یابند.
آبی عنوان داشت: زنگ مقاومت و آغاز سال تحصیلی فردا اول مهر ماه با حضور سه هزار و ۹۰۰ دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان قصرشیرین در ۴۸ مدرسه شهری و روستایی این شهرستان نواخته می شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همچنین صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه ها با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و اولیاء و مربیان در مدرسه شهید علی اشرف سلیمانی سرپل ذهاب به صدا درآمد.

 مدیر آموزش و پرورش سرپل ذهاب در این مراسم گفت: آموزش و پرورش مهمترین بخش توسعه هر کشوری به حساب می‌آید از این رو امروزه در راستای سازندگی معلمان و دانش آموزان بیش از هرچیزی به مدارس پویا نیاز است.

روح الله عباسیان افزود: امروز بهار تعلیم و تربیت است و با هفته دفاع مقدس تقارن دارد که آرامش و امنیت این کشور با ایثارگری‌های مردان و زنان این سرزمین بوده است.

وی اظهار داشت: اولیا دانش آموزان باید از توصیه همکاران ما در مدرسه استفاده کنند تا شرایط آموزشی و تربیتی خوبی در شهرستان سرپل ذهاب برای دانش آموزان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید یک هزار و ۵۰۰ نوآموز پیش دبستانی و کلاس اولی در مدارس شهرستان سرپل ذهاب سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.