به گزارش خبرنگار ایرنا، حاتم شاه کرمی در جریان سفره یک روز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان کرمانشاه، مرحله دوم شرکت صنعت گستر سدید با سه خط تولید جدید شامل صندلی پژو پارس، رام موتور و رنگ به اعتبار چهار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۰ نفر را افتتاح کرد.

مدیر عامل شرکت صنعت گستر سدید در این مراسم با بیان اینکه ۱۰۲ نفر به طور مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند، عمده محصول تولیدی شرکت گستر سدید را تولید ۸۰ هزار شاسی انواع کامیون و خودرو اعلام کرد.

شرکت لاوین پلاست بیستون با تولید انواع لوله پلاستیکی دومین شرکتی بود که مرحله جدید آن با اشتغالزایی ۱۷ نفر و تولید ۲ مدل کالا شامل لوله سه لایه و گرانول با ظرفیت تولید ۲ هزار تن به بهره برداری رسید.

همچنین امروز وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه از کارخانه اسید سیتریک و کارخانه روژین تاک بازدید کردند.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با راه اندازی کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه، کشور از واردات ماده اسید سیتریک بی نیاز می شود .

محسن دارابی در ادامه ارزش کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه را بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان دانست که با تسویه ۳۰ میلیارد تومان بدهی آن و سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومانی که بخش خصوصی آن پای کار است به بهره برداری می رسد.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که برای افتتاح چند طرح تولیدی و عمرانی به استان کرمانشاه سفر کرده در اولین برنامه خود صبح پنجشنبه وارد شهرستان پاوه شد و با حضور در یادمان شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس با امام این شهر نیز دیدار و گفت و گو نمود.

حضور در جلسه شورای گفت و گو دولت و بخش خصوصی، جلسه شورای اداری استان با رویکرد اشتغال و حضور در ششمین نشست اعضای مدیران عضو شورای هماهنگی دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برنامه‌های وزیر تعاون در کرمانشاه است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سفر همچنین با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه دیدار کرد.

۳۲۰۹/۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.