جلال عزیزی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: در مسابقات قهرمانی کشور پاراسایکلینگ و نابینایان و کم‌بینایان دوچرخه سواری سال ۹۸ در بخش پیست و جاده که از ۱۳ الی ۱۵ شهریور در استان تهران برگزار شد، "شاهین اکبری" ورزشکار تیم استان کرمانشاه در این رقابت‌ها توانست سه مدال نقره و یک مدال برنز را به ارمغان بیاورد. 

وی توضیح داد که "شاهین اکبری" ورزشکار پاراسایکلینگ، در این رقابت‌ها، در ماده تایم تریل انفرادی جاده مدال نقره، در ماده چهار کیلومتر پیست مدال نقره، در ماده استقامت جاده مدال نقره و در ماده یک کیلومتر پیست مدال برنز را برای خانواده دوچرخه‌سواری به دست آورد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه در ادامه گفت: مسابقات پاراسایکلینگ با رقابت ۱۰ تیم و ۱۸ ورزشکار از استان‌های سراسر کشور در ورزشگاه تختی و پیست ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

عزیزی در مورد ورزش دوچرخه‌سواری و ورزشکاران پاراسایکلینگ و نابینایان و کم‌بینایان استان کرمانشاه نیز گفت: در استان کرمانشاه با داشتن ۲ میلیون نفر جمعیت استان و داشتن چنین استعدادهایی در بخش های مختلف رشته دوچرخه‌سواری متاسفانه از وجود پیست دوچرخه سواری محروم هستیم و امکاناتی برای این ورزشکاران نداریم.

۳۰۳۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.