فرهاد تجری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز انتقال خون قصرشیرین که درصدد تعطیلی بود خوشبختانه با انجام اقدام های لازم و پیگیری های صورت گرفته از انتقال آن جلوگیری شده و در این شهرستان کماکان فعالیت می کند.

وی اظهار داشت: مردم شهرستان های همجوار برای اهدای خون به مرکز انتقال خون قصرشیرین مراجعه می کنند، از این رو ضرورت دارد که این مرکز همچون گذشته فعالیت کند.

 نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه اربعین در پیش است و جمعیت شناور و عشایر زیادی در منطقه حضور دارند و همچنین با توجه به برپایی بیمارستان های صحرایی در ایام تردد زائران و نیاز به فرآورده های خونی از هفته آینده قرار است که بازهم مرکز انتقال خون قصرشیرین فعال شود.

 وی ادامه داد: با هماهنگی انجام شده از سوی رئیس بیمارستان قصرشیرین هر روزی که در هفته خونگیری انجام می شود پزشک از بیمارستان در محل بانک خون قصرشیرین حضور یابد و از این رو با پیگیری صورت گرفته این خواسته مردم در رابطه با استمرار فعالیت و حضور مرکز انتقال خون که سال های سال است در قصرشیرین فعال است بازهم تداوم فعالیت داشته باشد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که دارای ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان است.

۳۰۱۲/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.