به گزارش ایرنا، ماموستا ملا احمد فخری روز دوشنبه در آیین گرامیداشت روز مسجد افزود: مساجد از صدر اسلام تاکنون جایگاه اتکا به خالق و سنگر دفاع از ارزش های الهی و وحدت و انسجام بخشی مسلمانان بوده است.

وی اظهار داشت: اگر مسجد جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کنند کانونی برای تربیت انسان هایی تأثیرگذار و مومن خواهند بود.

ماموستا فخری نقش مسجد را در خوشبختی دنیا و آخرت انسان یادآور شد و افزود:  اگر حرمت و قداست مساجد و جایگاه سازنده آنها در میان مردم بیشتر شناخته شود زمینه خشنودی خداوند متعال و سعادت بندگان فراهم می شود.

وی اظهار داشت: حفظ و تقویت مسجد با حضور و شکوه مردم حاصل می شود.

امام جمعه جوانرود در ادامه با تاکید بر وحدت و برادری مسلمانان دشمنی های آمریکا و استکبار را یادآور شد و گفت: دشمنان نظام و به‌ویژه آمریکا و ایادی آن، با جنگ سخت نظامی، جنگ نرم، شبیخون فرهنگی، توطئه‌های مختلف، جنگ اقتصادی و تحریم به دنبال این بودند که جلوی روند رو به رشد نظام اسلامی بگیرند اما با اتحاد مردم و مسئولان بارها و بارها متحمل شکست شدند.

ماموستا فخری با بیان اینکه افق پیش روی ایران اسلامی روشن و درخشان است، افزود: تنها راه مقابله با دشمن ایستادگی و اتحاد و انسجام داخلی است.

وی اظهار داشت: به‌طور قطع  توطئه‌ها، تحریم‌ها و فشارها ی دشمنان با ایستادگی ملت ایران نیز محکوم‌ به شکست است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
۷۴۵۳/۸۰۶۶  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.