161 پایگاه کمیته امداد و بهزیستی در استان آماده دریافت نذورات مردمی در عید قربان هستند.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از آمادگی ۱۲۰ پایگاه ثابت و سیار این نهاد در استان به منظور جمع آوری قربانی‌های مردم خیر کرمانشاه خبر داد.
رخصی افزود: این پایگاه ها در سطح شهر و مراکز فروش دام، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری مستقر شده و مردم خیر استان می توانند نذورات نقدی و قربانی های خود را به این پایگاه ها اهدا کنند.

وی تاکید کرد: همچنین امسال کمیته امداد به صورت متمرکز طرح قربانگاه را در اداره کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه اجرایی می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه عنوان کرد: طرح قربانگاه در روز عید قربان با هدف ایجاد یک پایگاه ثابت و متمرکز در قالب قربانگاه ایجاد می شود که خیران می‌توانند دام‌های نذری خود را به این پایگاه‌ تحویل دهند تا با نظارت سازمان دامپزشکی ذبح و به نیازمندان تحویل شود.

محسن رخصی افزود: همچنین کمیته امداد امسال برای دریافت نذورات مردمی کد آسان پرداخت #۱*۸۸۷۷* را ایجاد کرده که نیکوکاران می‌توانند با شماره گیری این کد از طریق گوشی های همراه نذورات خود را به هر میزان که می‌خواهند به نیازمندان اهدا کنند.

رخصی تصریح کرد: همچنین شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی آماده دریافت نذورات نقدی مردم خیر استان کرمانشاه است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمامی قربانی‌های مردم خیر در صورت نیاز ذبح و در اسرع وقت در میان نیازمندان از پیش شناسایی شده توزیع می شود، تاکید کرد: همچنین تمام نذورات نقدی براساس نیت خیران به خرید قربانی اختصاص می یابد.

آمادگی 41 پایگاه بهزیستی جهت دریافت نذورات عید قربان

فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز از آمادگی 41 پایگاه بهزیستی در سراسر استان در روز عید سعید قربان  خبر داد و افزود: این پایگاه ها آماده دریافت نذورات، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین است.

رضوان مدنی با بیان اینکه پایگاه‌های بهزیستی استان کرمانشاه از ساعات اولیه روز عید قربان فعال خواهد بود، گفت: واحدهای تابعه بهزیستی در راستای توزیع و اجرای نیت خیرخواهانه افراد در بین جامعه هدف شامل معلولین نیازمند و مددجویان تحت پوشش پای کار خواهند بود.

وی با اشاره به وجود هفت پایگاه بهزیستی در شهرستان کرمانشاه برای جمع آوری نذورات مردم در عید قربان عنوان کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه واقع در میدان سپاه پاسداران، بلوار زن، بلوار بهزیستی و شماره تماس ۳۸۳۷۷۷۹۱، اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه به نشانی بلوار شهید مصطفی امامی روبروی پارک معلم، جنب اداره کل آموزش و پرورش استان به شماره تماس ۳۸۲۲۰۹۲۴، مرکز توانبخشی جامع الهیه واقع در شهرک بهداری جنب پارک قائم و تلفن ۳۸۳۵۷۵۶۴ آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم در عید قربان هستند.

 مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: مرکز توانبخشی شهید ادبیان به نشانی میدان شهدا، جنب میدان تره بار به شماره تماس ۳۸۲۵۰۷۳۵، مرکز آموزشی بهزیستی به آدرس بلوار طاقبستان، جنب سازمان تأمین اجتماعی به شماره تماس ۳۸۲۴۸۸۵۹، شیرخوارگاه معتضدی واقع در خیابان اربابی به شماره تلفن ۳۸۲۷۱۶۵۶ و مرکز اورژانس اجتماعی واقع در شهرک معلم، میدان حافظ، خیابان دهخدا، روبروی مسجد رضوی و شماره تلفن ۳۴۲۶۹۵۴۴ از دیگر پایگاه‌های بهزیستی استان برای جمع آوری نذورات مردم و خیرین است.

وی افزود: معاونت مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز همچنین با داشتن شماره حساب ۲۳۴۵۳۶۳۰۴۱ نزد بانک ملت شعبه گلستان و شماره حساب ۲۳۴۵۳۶۳۸۰۰ نزد بانک ملت شعبه شهدا آماده دریافت کمک های نقدی، غیرنقدی و نذورات مردم خیرین در عیدسعید قربان است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.