مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه از وقوع 4 زلزله از بامداد امروز در کرمانشاه خبرداد و گفت: بزرگترین زلزله به شدت 4.2 ریشتر در تازه‌آباد گزارش شده است.

جلیل بالایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: زمین لرزه‌ای با قدرت ۳.۵ ریشتر ساعت ۰۳:۴۹ بامداد امروز «سرپل‌ذهاب» را به لرزه در آورد. این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین به وقوع پیوست و نزدیک‌ترین مکان به کانون زلزله هم شهر سرپل‌ذهاب با فاصله ۱۶ کیلومتری از آن بوده است.

وی افزود: البته این زلزله یک پس‌لرزه ۳.۲ ریشتری نیز را به دنبال داشت. این پس‌لرزه ساعت ۰۴:۱۱ دقیقه در عمق ۱۲ کیلومتری به وقوع پیوست.

بالایی ادامه داد: پس از این دو پس لرزه، یک زلزله نسبتا قوی با قدرت ۴.۲ ریشتر هم «تازه‌آباد» از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی را به لرزه در آورد.

وی گفت: این زمین لرزه ساعت ۰۴:۵۶ دقیقه و در عمق هشت کیلومتری به وقوع پیوست و تازه‌آباد با فاصله ۱۷ کیلومتری، نزدیک‌ترین مکان به کانون زمین لرزه بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران کرمانشاه تصریح کرد: پس از آن چهارمین زمین لرزه استان کرمانشاه؛ به بزرگی ۲.۸ ریشتر در ساعت ۵:۱۹ دقیقه «سومار» را در عمق هشت کیلومتری زمین لرزاند.

وی در پایان افزود: این زمین لرزه‌ها خسارتی جانی و مالی را در پی نداشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.