پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از صابر رحیمی در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، اعلام کرد: در سال های اخیر کرمانشاه به واسطه برخورداری از زیرساخت های مناسب و همچنین توجه خوب مسئولان ورزش کشور، میزبان رویدادهای مهمی در سطح جهانی، آسیایی و بین المللی بوده است.

وی ادامه داد: از نمونه های آن می توان به برگزاری مسابقات کشتی جام جهانی، مسابقات جهانی سنگنوردی، مسابقات بین المللی جام تختی و چندین دوره مسابقات بین المللی دیگر در رشته های مختلف از جمله شرنج، کاراته و ... اشاره کرد.

رحیمی خاطرنشان کرد: جدا از بحث میزبانی، آنچه که مورد توجه و پسند ورزشکاران و مهمانان حاضر در کرمانشاه قرار گرفت امنیت بسیار عالی بود که توسط ماموران سخت کوش انتظامی حاصل شد.

مدیرکل ورزش وجوانان کرمانشاه افزود: در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی که با استقبال بسیار خوب هواداران مواجه و حتی 2 برابر ظرفیت سالن حضرت امام (ره) تماشاگر در آن حضور داشت هیچ مشکلی نه برای خود آن ها و نه برای ورزشکاران ایجاد نشد.

وی گفت: این مهم با درایت ماموران پلیس و البته همکاری خوب مردم به دست آمد تا کرمانشاه میزبانی سربلند برای این رویداد مهم جهانی باشد.

رحیمی در پایان با ابراز خرسندی از انتصاب سردار جاویدان به عنوان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد پلیس همچنان به اداره کل ورزش وجوانان در راستای امنیت آفرینی مسابقات مهم داخلی و خارجی کمک کند.

پلیس قاطعانه در برابر ناامنی ها می ایستد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار از اقدام قاطعانه پلیس در برابر هرگونه ناامنی خبر داد و گفت: امروز هیچ مجرمی در استان احساس امنیت نمی کند.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه خلافکاران و مجرمان جایی در کرمانشاه ندارند، افزود: برگزاری رویدادهای مهم جهانی و بین المللی ورزشی در این استان بیانگر توانمندی های کرمانشاه است و پلیس وظیفه خود می داند امنیت این رقابت ها را به بهترین شکل ممکن تامین کند.

وی در پایان گفت: این آمادگی همچنان از سوی پلیس وجود دارد تا در صورت برگزاری رقابت های مختلف داخلی و خارجی در کرمانشاه امنیت محل مسابقه به بهترین شکل ممکن تامین و ورزشکاران ومهمانان با فراغ بال روانه شهر و دیار خود شوند.

7458/8066

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.