به گزارش خبرنگار ایرنا، سعیده فهیم روز چهارشنبه در بازدید از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه این معاونت را یکی از مهمترین و اثرگذارترین بخش های پلیس معرفی کرد که نقش مهمی در تعامل میان نیروی انتظامی و آحاد مختلف جامعه دارد.
وی با بیان اینکه نقش و اهمیت معاونت اجتماعی بر کسی پوشیده نیست، افزود: پلیس بنا بر وظایف ذاتی خود بیشترین حضور را میان مردم دارد و معاونت اجتماعی نیز به عنوان یک رابط این تعامل را به شکل منجسم برقرار می کند.
فهمی خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعی پلیس خدمات ارائه شده از سوی ماموران انتظامی را برای جامعه بازگو و در عین حال دغدغه های مردمی را نیز به مسئولان و فرماندهان انتظامی در شکل های مختلف انتقال می دهد.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه ادامه داد: معاونت اجتماعی به واسطه استقرار ادارات مختلف در آن با گروه های مختلف جامعه نظیر خبرنگاران، هنرمندان، آموزش و پرورش و بسیاری از دستگاه های اجرایی دیگر ارتباط مستقیم دارد که این ارتباط 2 سویه منجر به برقراری هم افزایی و در نهایت ارتقاء امنیت اجتماعی می شود.
وی همچنین راه اندازی مراکز مشاوره پلیس در دل معاونت اجتماعی را گام بلندی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و گفت: ارائه خدمات مشاوره ای رایگان اقدام بسیار پسنده ایست که هم اکنون در معاونت اجتماعی پلیس کرمانشاه شاهد آن هستیم.
فهیم در پایان گفت: ارائه این خدمات بخصوص به بانوان به آن ها کمک می کند تا در زندگی تصمیم های مناسب تری اخذ و بیشتر با حقوق خود در جامعه آشنا شوند.

**معاونت اجتماعی رابط بین مردم و پلیس است
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه نیز گفت: این معاونت در واقع رابط بین مردم و پلیس است، به گونه ای که امکان انتقال خواسته های مردمی به فرماندهان انتظامی و همچنین اقدامات انجام شده توسط ماموران که در راستای امنیت بخشی به شهروندان صورت گرفته را فراهم می کند.
سرهنگ «محمدرضا آمویی» افزود: امروز پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت در جامعه بیشترین تعامل را با شهروندان دارد از این رو تلاش می کند با اطلاع رسانی دقیق و به موقع از حوادث انتظامی جلوی شایعه پراکنی در جامعه را بگیرد.
وی گفت: برقراری تعامل سازنده با اقشار و گروه های مختلف مردم و ادارات و دستگاه دولتی از مهمترین اهدافی است که در مجموعه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه دنبال می شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه همچنین در پایان از ادارات مختلف و بخش مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه بازدید و در جریان فعالیت آن ها قرار گرفت.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.