امیرسرتیپ خلبان حشمت الله آزادی فر روز پنجشنبه در حاشیه یادواره شهید شیرودی در روستای زرین جوب سرپل ذهاب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین در سیل اخیر بالگردهای هوانیروز 42 تن بار شامل مواد غذایی و اقلام مورد نیاز سیل زدگان را حمل کردند.
وی همچنین با تشریح اقدام های هوانیروز در انجام پروازهای امدادرسانی به آسیب دیدگان و متاثران از زلزله غرب کرمانشاه سال 96 در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در جریان زلزله، هوانیروز با انجام 120 ساعت پرواز در مجموع یک هزار و 200 تن از مصدومان را جابجا کرد و همچنین 10 تن بار به مناطق زلزله زده حمل کرد.
وی با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد شهادت شهید شیرودی گفت: کسانی که از مملکت دفاع می کنند ماندگار می شوند و شهید شیرودی به عنوان یک شخصیت ماندگار در جهان شناخته شده است چون جان و بهترین داراییش را تقدیم انقلاب کرد.
مسئول عقیدتی سیاسی هوانیروز کرمانشاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: امروز در کربلای شهدای غرب و یادمان شیرودی جمع شدیم تا بار دیگر با شهیدان بیعت کنیم زیرا شهید شیرودی از افتخارات ارتش است و ما به عنوان نیروهای مسلح و هوانیروز راه شهدا را ادامه می دهیم.
یادمان شهید شیرودی در پنج کیلومتری شمال غربی شهر سرپل ذهاب قرار دارد که محل شهادت این خلبان دلاور هوانیروز است که در جریان عملیات بازی‌دراز در هشتم اردیبهشت 1360 در این منطقه به شهادت رسید.
3012/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.