به گزارش خبرنگارایرنا، سید نجیب میرانی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت روز جانباز که در سرسرای امام خمینی (ره) پاوه برگزار شد، اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز را به پاسداران، جانبازان و خانواده های آنها تبریک گفت.
سید نجیب میرانی، با بیان اینکه شهدا و ایثارگران تمام توان خود را در راه نظام و انقلاب گذاشته اند، گفت، این اشخاص سرمنشاء خوبی ها و وارستگی های بزرگ انسانی می باشند و نیازی به تعریف و تمجید ندارند.
وی تصریح کرد؛ خانواده معزز شهدا و ایثارگران بایستی در هر زمان مورد احترام و تکریم قرار گیرند و ما باید همواره درس ایستادگی و مقاومت را از این عزیران بیاموزیم.
معاون فرماندار پاوه افزود: جانبازان با خدای خودشان معامله کرده و لباس جانبازی بر تن کرده و چون در مسیر اخلاص این لباس پرافتخار را بر تن کرده اند در تمامی دوران ها سرافراز و سربلند خواهند بود.
میرانی گفت: امروز نظام اسلامی ایران به این روحیه جانبازی، ایثارگری و از خودگذشتگی نیاز دارد و باید ضمن اشاعه و گسترش آن در جامعه به نسل امروز نیز منتقل شود.
معاون فرماندار پاوه با اشاره به اقدام غیرعقلانی رئیس جمهوری امریکا در خصوص قراردادن سپاه در لیست گروههای تروریستی گفت: این اقدام نشان دهنده عجز ناتوانی امریکا از سپاه وعصبانیت آنها از نابودی گروهکی تروریستی و دست ساخته خودشان داعش توسط سپاه در سوریه وعراق است.
در ادامه این مراسم از جانبازان حاضر در مراسم تجلیل شد.
شهرستان پاوه با بیش از 62 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد که بیش از 850 جانباز سرافراز برای پاسداری از انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
7448/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.