به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمدنظر عظیمی شامگاه پنجشنبه در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم مراد عباسی فر در مسجد فاطمیه (س) کنگاور افزود: مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر جنایتکارترین انسانها را در قالب گروهک ها راه اندازی کرده بودند و به جان بشریت می انداختند و با تمام وجود به صورت آشکار و پنهان از آنها حمایت می کردند.
وی اظهار کرد: پیام خون شهید عباسی فر و سایر شهدای مدافع حرم به ملت ایران و نسل جوان ما باید این باشد که ماهیت جنایتکاران مدعی حقوق بشر را بشناسیم و بتوانیم به تکلیفمان که ادامه راه نورانی شهداست، عمل کنیم.
وی افزود: کسانیکه در سوریه با موشک های آمریکایی، عربستانی و ترکیه ای به شهادت رسیدند و موشک هایی که در اختیار تروریست ها قرار می گیرد، آخرین ورژن موشک های تولیدی آمریکایی ها بود.
سردار عظیمی در ادامه با اشاره به جنگ هشت ساله ایران و عراق اظهار داشت: دشمن در سالهای پایانی جنگ از تجهیزات پیشرفته که کشورهای غربی در اختیار آنها گذاشته بودند و پیشرفته ترین هواپیماها که دارای سیستم های بسیار دقیق بودند استفاده کرد. اما مقاومت، فداکاری و ایثار همه اقشار مختلف مردم از جمله مردم استان کرمانشاه مانع پیروزی دشمن شد.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف با تأکید بر اینکه ملت ایران جز حرکت در صراط مستقیم، دفاع از حق و آزادی خواهی هدفی نداشته است، اضافه کرد: از همان ابتدا دشمنان به دلیل کوتاه شدن منافع نامشروعی که از ایران به تاراج می‌بردند، توطئه‌ها را علیه ملت ایران شروع و همه تهدیدها را علیه کشور ساماندهی کردند.
وی خاطرنشان کرد: امروز ملت قهرمان در صحنه‌هایی که دشمنان برای این ملت تهیه دیده‌اند با وحدت و انسجام ایستاده‌اند و به دشمنان تو دهنی می‌زنند.
وی با بیان اینکه دشمنان بدانند ملت ایران بیدارند و در مقابل توطئه‌های آن ها ایستادگی خواهند کرد، گفت: امروز ملت ایران با اقتدا به شهدا در مقابل جنگ ناجوانمردانه روانی و تحریم‌های اقتصادی دشمنان ایستادگی خواهند کرد.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه بیان کرد: شهید مراد عباسی فر از مشاورین جنگ بود که پرورش یافته یک خانواده انقلابی و متدین است و حقیقتا برای کنگاور یک افتخار بزرگ است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است که 420 شهید، 960 جانباز و 87 آزاده را تقدیم ایران اسلامی کرده است.
8066/7447
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.