حشمت الله رضایی روز جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه جلوه های ایثار و یادمان شهید بهشتی قصرشیرین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود کنندگان به قصرشیرین از یادمان شهید بهشتی و نمایشگاه جلوه های ایثار در پنج کیلومتری قصرشیرین از سمت سرپل ذهاب بازدید کرده اند که بر این اساس سه هزار بازدید از این یادمان انجام شده است.
وی اظهار کرد: پیش بینی شده که تا پایان تعطیلات نوروز 40 تا 50 هزار تن از راهیان نور به صورت کاروانی و انفرادی و خانوادگی از یادمان شهید بهشتی و دیگر مناطق عملیاتی این شهرستان بازدید کنند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین در ادامه گفت: همچنین در 2 روز گذشته یک هزار و 100 تن از آثار تاریخی این شهرستان دیدن کرده اند و بخشی از این مسافران از مراکز اقامتی و هتل های این شهرستان استفاده کرده اند.
رضایی گفت: همچنین در2 روز گذشته 282 تن از مرز خسروی وارد کشور و 123 تن نیز از این مرز به صورت انفرادی خارج شدند.
شهرستان تاریخی و مرزی قصرشیرین با داشتن آثار تاریخی فراوان از جمله مجموعه ساسانی شامل آتشکده چهارقاپو، بان قلعه، کانال آبرسانی ساسانی، کاخ خسرو، رودخانه خروشان الوند و همچنین یادمان های شهدا و آثار باقیمانده از دوران جنگ تحمیلی و وجود مرز رسمی پرویزخان و خسروی آماده پذیرایی و استقبال از مهمانان و گردشگران است.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.