به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا عزیز کُردبهمنی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع امام شافعی کرمانشاه، افزود: در قرآن کریم آیات متعددی وجود دارد که خداوند مومنان را به طعام دادن به فقرا و نیازمندان امر کرد و یکی از راه های نجات از آتش جهنم را اطعام به نیازمندان بیان فرموده است.
او گفت: براساس آموزه های دینی، اطعام یکی از مسائلی مهمی است که در اسلام به آن سفارش شده است و خداوند متعال به آن عنایت وی‍ژه دارد.
خطیب جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه در مورد طعام دادن به نیازمندان، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی که در آن به سر می بریم، نیاز جامعه به این امر خطیر و حیاتی بیش از پیش احساس می شود و بر توانگران و صاحبان مال و مکنت واجب است که در این زمینه تلاش و کوشش همه جانبه ای را انجام دهند.
ماموستا کُرد بهمنی تاکید کرد صاحبان مال و مکنت با انجام دادن این امر گرانبها و ارزشمند، رضایت خداوند و نیازمندان را بدست آورند و با این کار سعادت دنیوی و اخروی را برای خود بدست بیاورند.
او در ادامه همچنین گفت: با توجه به فرارسیدن پایان سال و نیاز مردم به خرید بعضی از کالاها از مردم درخواست کرد که از خریدهای غیرضروری خودداری کنند و بازاریان را نیز به رعایت انصاف و مدارا با مشتریان سفارش کرد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.