به گزارش ایرنا ، آیت الله مصطفی علما روز شنبه در دیدار رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمانشاه با وی افزود: از دیرباز کرمانشاه؛ یک استان پر رونق در زمینه کسب و کار و تجارت بوده و سرمایه گذاران زیادی در این شهر زندگی و به آن خدمت ارائه داده اند.
وی بر ضرورت ابتکار عمل در کارها در حوزه صنعت و معدن تاکید و استفاه از همه ظرفیت ها و توانمندی ها را مهم برشمرد.
آیت الله علما؛ مسئولیت خطیر دولتمردان را ایجاد روحیه نشاط در جوانان توصیف کرد و بر تدبیر در امور و دلسوزی در انجام کارها تاکید کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز در این دیدار با اشاره به وظایف و ماموریت های متعدد و متنوع سازمان صمت گفت: یکی از عمده وظایف این سازمان؛ حفظ آرامش بازار است که با هم افزایی و تشریک مساعی اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، محقق می شود.
محسن دارابی تاکید کرد: برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رصد مشکلات واحدهای تولیدی و چاره اندیشی در این خصوص از دیگر اولویت های این سازمان است و در این راستا، تمهیدات و تدابیر لازم اندیشیده شده است.
وی همچنین گفت: استان کرماانشاه دارای ظرفیت های زیادی در حوزه تجارت خارجی، از جمله وجود 371 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، چهار بازارچه مرزی، 2 گمرک رسمی است و اصلی ترین ماموریت این سازمان در حوزه تجارت خارجی، ایجاد زیرساخت های مرود نیاز برای بازارچه های مرزی استان است.
دارابی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به گستردگی وظایف این سازمان؛ سعی خواهیم کرد که توانمندی ها و دستاوردهای انقلاب در این دوران را به خوبی نشان دهیم تا دل دوستداران این انقلاب راشاد و پاسخ قاطع و محکمی برای دشمنان این انقلاب باشد.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.