فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق شامل پوشاک و پتو در شهرستان پاوه با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار منوچهر امان‌اللهی اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس پاوه از فعالیت عده‌ای قاچاقچی و اینکه قصد دارند محموله‌ای را از طریق مرز وارد شهرستان کنند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام کارهای اطلاعاتی مسیر حرکتی قاچاقچیان که در کوه‌های صعب العبور بود شناسایی و ماموران پلیس آگاهی در زمان مناسب نسبت به توقیف اموال قاچاق که سوار بر احشام بود، اقدام کردند.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: در بازرسی از بار قاچاقچیان، یک‌هزار و 950 دست انواع پوشاک زنانه و مردانه و 180 متر پتوی مسافرتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق‌نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده به حدود یک‌میلیارد ریال می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به فرار قاچاقچیان با توجه به آشنایی که با محیط داشتند، تاکید کرد: پلیس با جدیت برای دستگیری قاچاقچیان تلاش می‌کند.

سردار امان اللهی در پایان گفت: ماموران انتظامی استان کرمانشاه در راستای عمل به منویات رهبر انقلاب درباره برخورد با پدیده قاچاق تاکنون اقدام‌های خوبی انجام داده و میزان کشفیات امسال رشد خوبی داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.