به گزارش خبرنگار ایرنا ، نورالدین پرویز روز سه شنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار گیلانغرب، افزود: این واحدهای متخلف طی انجام سه هزار و 203 فقره بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان گیلانغرب شناسایی شدند.
رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت گیلانغرب ، عمده تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی را گرانفروشی ، کم فروشی و درج نکردن قیمت و رعایت نکردن ضوابط بهداشتی اعلام کرد.
پرویزگفت: به منظور کمک به بخش حمل و نقل نیز تعداد 730 حلقه لاستیک بین کامیون داران و تاکسی های درون شهری شهرستان های گیلانغرب، قصرشیرین و سرپل ذهاب به نرخ مصوب دولتی توزیع شده است.
این مسئول با بیان اینکه در 2 ماه گذشته 120 تن گوشت قرمز منجمد ، برنج ، مرغ و تخم مرغ با نرخ مصوب در شهرستان توزیع شده اظهار داشت: همچنین به منظور تامین و حفظ تعادل قیمت میوه برای شب عید نیز بیش از 60 تن پرتغال و سیب درختی تامین شده است.
وی ادامه داد: تعاون روستایی شهرستان گیلانغرب به عنوان تامین کننده گوشت منجمد استان کرمانشاه از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان تعیین شده و از هفته جاری هر هفته 20 تن گوشت قرمز منجمد با قیمت تعادلی هرکیلوگرم 28 هزار و 500 تومان برای مصرف کنندگان در سراسر استان توزیع می شود.
فرماندار گیلانغرب بر ضرورت کنترل و مراقبت و نظارت هرچه بهتر بر بازار شهرستان تاکید کرد و گفت: با تخلفات اقتصادی به شدت برخورد خواهد شد.
کوروش محمودیان افزود: به منظور رصد به روز وضعیت بازار و کنترل قیمت ها گشت های مشترک بازرسی توسط دستگاه های عضو کمیته تنظیم بازار افزایش خواهد یافت.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7398
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.