به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی از وضعیت نامناسب خیابان ها، معابر و کوچه های شهرک های حاشیه شهر ابراز نارضایتی کرد و افزود: مردم این شهرک ها به سختی تردد می کنند و در این فصل سرد چشم به یاری مسئولان شهری دارند.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقشه شکست خورده دشمن گفت: همه باید مراقب باشیم دشمن سرافکنده با ایجاد اختلاف و تزریق ناامیدی به شکاف در میان ملت نپردازد.
وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در انزوای بی سابقه ای فرو رفته اند و جهانیان دیگر تاثیری از فریبکاری سیاستمداران در رسانه های غربی نمی گیرند و استقلال طلبی و مطالبات به حق خود را پیگیری می کنند.
ماموستا محمدی در ادامه احترام به والدین و احترام متقابل در میان زوجین را از زمینه های تقویت روابط در خانواده دانست و گفت: اگر در تربیت فرزندانمان بکوشیم و احترام لازم به اجزا مختلف اجتماع و خانواده را به درستی به آنها یاد بدهیم نسلی با فرهنگ و اخلاق اسلامی آینده ای روشن را ترسیم می کند.
وی با گلایه از برخی رفتارهای ناپسند فرزندان با والدین و برخی بدگفتاری ها در میان جامعه اشاره کرد و افزود: شایسته فرد مسلمان نیست که دیگران از بی اخلاقی و بد زبانی او در هراس باشند چون مهمترین تاکید پیامبر اسلام اخلاق در همه امور مسلمان است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.