به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی افزود: باید هوشیار باشیم و نگذاریم عوامل دشمن با چنین اعمالی کینه و تفرقه را در فکر و قلوب ملت وارد کنند و به وحدت اسلامی آسیب برسانند.
وی از مسئولان خواست با آمران و عاملان این جنایات به سرعت برخورد قانونی کنند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه شکست آمریکا و طرح ضد مقاومت فلسطینی این کشور در سازمان ملل را نشانه بیداری ملت های مستقل دانست و گفت: دیگر کشورها حمایت بی چون و چرا از آمریکا و رژیم صهیونیستی را کنار گذاشته اند و دریافته اند مقاومت ملت فلسطین به اشغالگری صهیونیست ها پایان می دهد.
ماموستا محمدی ، در بخش دیگری از خطبه ها، نماز را از مهمترین عوامل نجات فرد دانست که در قبر همراه و یاور و نجات دهنده میت بی دفاع است.
وی کتاب آسمانی قرآن را قانون سعادت مسلمانان دانست و تصریح کرد: متاسفانه امروز کمتر به آن مراجعه می شود و راهنمایی گرفته می شود و قرآن بخشی از زینت اتاق ها یا کتابخانه ها شده و کمتر کسی به محتوی آن توجه می کند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بخش پایانی خطبه های نماز جمعه، باران رحمت الهی که منطقه را برگرفته شایسته قدردانی و شکر از پروردگار دانست و تاکید کرد باید با پرداخت زکات و ترویج احسان و نیکوکاری و کمک به بندگان خدا این لطف الهی را شکرگذاری کرد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.