ناصر محمدصالحی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هامون درفشی پور ملی پوش کرمانشاهی تیم ایران موفق شد با برتری در دیدار رده بندی مسابقات جهانی اسپانیا صاحب مدال برنز شود.
وی افزود: در دیدار رده بندی وزن 67- کیلوگرم درفشی پور به مصاف کاراته کایی از اسپانیا رفت و در دیداری یک طرفه 6 بر صفر صاحب برتری شد و مقام سوم رقابت های جهانی را از آن خود کرد.
محمدصالحی یادآوری کرد: مسابقات اسپانیا نخستین حضور این ملی پوش کرمانشاهی در مسابقات جهانی است که خوشبختانه در آن صاحب مدال شد.
درفشی پور نماینده وزن 67- کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی کاراته، پس از آنکه دور اول را با قرعه استراحت روبرو شد در دور دوم مقابل حریفی از کانادا با نتیجه یک بر صفر پیروز و به مرحله بعد راه یافت.
وی در دور سوم و چهارم نیز پس از آنکه مقابل حریفانی از پاناما و آلمان به تساوی صفر بر صفر رسید در نهایت با رای داوران به عنوان فرد پیروز معرفی و به یک چهارم نهایی رسید.
درفشی پور در این مرحله توانست در مسابقه ای نزدیک و تماشایی کاراته کا سخت کوش آذربایجان را شکست داده و به نیمه نهایی برسد.
نماینده وزن 67- کیلوگرم ایران در مرحله ماقبل فینال با ورزشکار فرانسوی و دارنده عنوان سومی جهان روبرو شد ولی در نهایت با قبول شکست 2 بر صفر به دیدار رده بندی راه یافت.
بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی کاراته از 15 تا 21 آبان با حضور یک هزار و 117 ورزشکار از 140 کشور جهان در اسپانیا برگزار می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.