به گزارش خبرنگار ایرنا؛ محمدرضا احمدی روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های استان در محل سازمان اموال تملیکی افزود: این گروه اقتصادی دام ها را در کشورهای همسایه کشتار و به صورت مستقیم در شهر کرمانشاه توزیع می کند.
وی قیمت هر کیلوگرم گوشت گرم بدون دنبه را 37 هزار و 500 تومان و هر کیلوگرم گوشت منجمد را نیز پنج هزار و 300 تومان اعلام کرد.
وی اظهار داشت: گوشت مرغ از طریق شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان اموال تملیکی تهیه و به بازار عرضه می شود.
وی به کشتار 411 راس دام در کشتارگاه صنعتی بیستون در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این دام ها از طریق سازمان اموال تملیکی در اختیار ما قرار گرفت و با هدف تنظیم بازار آن را در مراکز عرضه در اختیار مردم قرار دادیم.
وی با بیان اینکه گروه اقتصادی الغدیر فعالیت خود را در کرمانشاه از 2 سال قبل شروع کرده است، گفت: ما برای رفاه حال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، هزینه گوشت را در پنج قسط از آنان اخذ می کنیم.
وی تصریح کرد که هفته ای یک هزار و 600 لاشه گوسفند با هدف کشتار و تنظیم بازار وارد کرمانشاه می شود.
مدیرعامل گروه اقتصادی الغدیر کرمانشاه در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و 700 تن برنج با تعرفه مصوب، 700 تن تخم ‌مرغ و بیش از 100 تن شکر در کرمانشاه توزیع کرده است.
احمدی همچنین از توزیع 20 تن گوشت گرم گوساله در هفته و در 2 نوبت خبر داد و افزود: ماه گذشته 200 تن گوشت منجمد نیز برای کمک به تنظیم بازار استان خریداری و دپو شده است.
شهر کرمانشاه مرکز استان یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیونی را در خود جا داده است.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.