به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به مرگ جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد عربستانی به دست آل سعود در کنسولگری عربستان در ترکیه افزود: تمامی نهادهای حقوق بشری دنیا این اقدام آل سعود را محکوم کرده اند.
وی اظهارداشت: ترامپ رییس جمهوری آمریکا ابتدا مرگ این روزنامه نگار را بی ربط با ولیعهد عربستان دانست اما سپس به علت فشار افکار عمومی گفت که مرگ روزنامه نگار منقتد عربستان با اطلاع ولیعهد این کشور بود.
وی بیان کرد: ترامپ و سران کاخ سفید با توجه به قراردادهای چند هزار میلیارد دلاری آن ها با عربستان ابتدا منکر مرگ این روزنامه با دستور ولیعهد این کشور شدند و حالا مانده اند که با این قراردادها چه کنند.
امام جمعه قصرشیرین افزود: ولیعهد عربستان می خواست با این اقدام از منتقدان و مخالفانش زهر چشم بگیرد اما به کاهدان زده و خوی شیطانیش آبروی وی را برد و حال به کلام رهبر معطم انقلاب می رسیم که فرمودند ولیعهد عربستان جوان و تشنه حکومت و قدرت است.
حجت الاسلام ملکی گفت: ترامپ ادعان داشت که آل سعود جنایت پیشه را برای مقابله با ایران می خواهیم ولی ملت ایران اسلامی می گوید که با اقتدار می توانیم آل سعود را طرف چند ثانیه به آل سقوط تبدیل کنیم.
وی ادامه داد: ما ملتی همانند حکومت های طایفه ای نیستیم که بخواهیم با طلم و ستم پا برجا بمانیم ، بلکه ملتی هستیم که هم اکنون در دنیا اقتدار بالایی داریم و در برابر ابر قدرت ها ایستاده ایم.
وی افزود: نه تنها آل سعود ، بلکه ملت ایران اگر اراده کند اسرائیل را از روی نقشه کره زمین محو می کند.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.