به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه که با حضور محمود صفری معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح در تالار بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد ، افزود: کرمانشاه در همسایگی 2 و سه استان آلوده به تروریسم عراق قرار دارد و این باعث شده تامین امنیت مرزهای کرمانشاه دارای حساسیت خاصی برای کشور باشد.
او همچنین با اشاره به تنوع قومی و مذهبی در کرمانشاه ، رتبه تامین امنیت این استان را براساس شاخص های ارزیابی شده جز استان های برتر کشور دانست.
به گفته الهی تبار ، برخی با ناآگاهی و یا تعمدی با استفاده از واژگانی مانند کوله بر در فضای مجازی و رسانه های معاند درصدد تضعیف و سست کردن اراده نیروهای مسلح در پاسداری از مرزها و امنیت داخلی هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه بیان داشت: در مرزهای کشور معابر مختلفی در قالب مرز رسمی و بازارچه محلی برای جا به جایی کالا توسط مرزنشین ها تعیین شده و کسانی که در فیلم های فضای مجازی پخش می شود کسانی هستند که از راه های غیرقانونی به قاچاق مشغول هستند.
الهی تبار با اشاره به جنایات اهواز و مجلس در سال گذشته توسط تروریست ها اظهار داشت: اگر در مرزها هرکس بیاید و برود و کسی بر اعمال آنها نظارت نداشته باشد امنیت کشور به خطر می افتد.
این مقام مسئول ، در پایان خواستار تقویت نیروها و یگان های مسلح استان کرمانشاه برای تامین امنیت شد.
در پایان این مراسم از «عباس مانیان» دادستان پیشین سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمانشاه تقدیر و «سید سعید موسوی مرادی» به عنوان دادستان جدید قضایی نیروهای مسلح کرمانشاه معرفی شد.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 14 شهرستان و 2 هزار و622 روستا و 371 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.