به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس سروری روز چهارشنبه در ستاد چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ، جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارد.
وی با بیان اینکه جلسات متعددی برای هماهنگی همایش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است، افزود: 16 کارگروه برای برگزاری همایش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب زیرنظر مسئولان استان فعالیت های خود را آغاز کرده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه عنوان کرد: این کارگروه ها فعالیت های خود را آغاز کرده و تاکنون جلسات متعددی برگزار کرده اند.
سروری با بیان اینکه مسئولیت برگزاری همایش سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان است، گفت: ابلاغ های مسئولیت از سوی نماینده ولی فقیه در استان برای ائمه جمعه در شهرستان ها صادر شده است.
وی با اشاره به در پیش بودن یوم الله 13 آبان گفت: با توجه به تهدیدهای استکبار جهانی 13 ابان امسال را همزمان با سراسر کشور و باشکوه تر از گذشته برگزار خواهیم کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه 13 آبان امسال با توجه به تهدیدهای پیش رو اهمیتی در حد 22 بهمن دارد، افزود: مردم عزیز که سرمایه اصلی انقلاب اسلامی هستند با حضور در راهپیمایی باشکوه تر از گذشته به صحنه خواهند آمد.
سروری عنوان کرد: برای شهرستان ها علاوه بر راهپیمایی برنامه های ویژه ای نیز اجرایی خواهد شد.
وی با بیان اینکه شرایط کنونی کشور کمتر از دوران دفاع مقدس نیست، گفت: تمام ما باید به دور از مسایل سیاسی و حاشیه ای روز 13 آبان را به خوبی برگزار کنیم.
رییس شورای هماهنگی ‌تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان در حال توطئه علیه ما هستند، گفت: ما تجربه های خوبی از دوران دفاع مقدس داریم لذا می توانیم از این دوره نیز عبور کنیم.
سروری تاکید کرد: برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی تودهنی خوبی برای دشمنان است و منجر به این می شود که اتحاد کشور بیش از پیش حفظ شود.
وی همچنین اعلام کرد: یک جشن ملی بزرگ در سراسر استان همزمان با دهه فجر برگزار می شود و جمعیت قابل توجهی در آن مشارکت خواهند کرد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری نمایشگاهی بزرگ به منظور نمایش بخشی از دستاوردهای استان را نیز از دیگر برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
7445/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.